دانلود آهنگ جدید

کوروش کبیر

کوروش کبیر

کوروش کبیر

کوروش کبیر

دانلود اهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ خارجی,دانلود آهنگ قدیمی,دانلود آهنگ جدید رپ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اهنگ غمگین,اهنگ جدید ایرانی 2018

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام تو بارون + متن آهنگ

Download New Music Ali Ashabi – To Baroon

تو بارون با گریه میخندی من از دور نبینی تو اشکامو حالت عوض شه

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام تو بارون

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ تو بارون علی اصحابی

تو فک کن با تو من بد شدم

واسه من عذابه ازت رد شدن

نشستم روبه روی خودم چه آسون من از زندگیت کم شدم

نمیخواستم تو ازمن دلخور بشی

نباید تو بعد از من افسرده شی

اگه رفتنم بی دلیله برات یه روزی میفهمی که خوب بود برات

تو بارون با گریه میخندی من از دور نبینی تو اشکامو حالت عوض شه

--

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام تو بارون (کلیک کنید)

دانلود تمام آهنگ های علی اصحابی

بیافورمووی



  • ۹۶/۱۰/۰۳
  • کوروش قره خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی