دانلود آهنگ جدید

کوروش کبیر

کوروش کبیر

کوروش کبیر

کوروش کبیر

دانلود اهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ خارجی,دانلود آهنگ قدیمی,دانلود آهنگ جدید رپ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اهنگ غمگین,اهنگ جدید ایرانی 2018

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ میرم پی کارم علیرضا طلیسچی

Download New Music Alireza Talischi – Miram Peye Karam

یه دونه خدا دارم ی دل که موندم کوش

یه دونه تو که این موقع ها حساب نمی کنم روش

برای دانلود آهنگ اینجا را کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام میرم پی کارم

متن آهنگ میرم پی کارم علیرضا طلیسچی


بعد تو دیگه شاید کسی نتونه جاتو بگیره

ولی اون موقع که باید نبودی که کنارم

مهم نی بعدش اصلا نه نباشی بازم اصلا

ولی منه دیوونه هنوز واسه تو دلواپسم

یه دونه خدا دارم یه دل که موندم کوش

یه دونه تو که این موقع ها حساب نمیکنم روش

یدونه دل تنها یه سایه که دیگه ندارم

خودم درستش میکنم میرم پی کارم میرم پی کارم



ازم من بهتر زیاده تو که نمیدویشون از دست

ولی اون که هواتو داره مراقب دل منم هست

اون که درای قلبتو رو من بست مراقب منم هست

یه دونه خدا دارم ی دل که موندم کوش
یه دونه تو که این موقع ها حساب نمی کنم روش

ی دونه دل تنها ی سایه که دیگه ندارم
خودم درستش میکنم میرم پی کارم

میرم پی کارم

--

برای دانلود آهنگ اینجا را کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی